Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Produkty markowe za niską cenę

23 października 2006 | Ekonomia | PM
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

HANDEL Produkty markowe za niską cenę Marka produktu ma dla nas coraz większe znaczenie podczas robienia zakupów. Jednak wciąż najważniejsza jest dla nas cena, dlatego polski rynek czeka ofensywa tańszych marek własnych dużych sieci handlowych

Najnowsze badanie przeprowadzone przez TNS OBOP pokazuje, że podczas codziennych zakupów Polacy częściej kierują się marką produktu. Wśród kryteriów wpływających na decyzje konsumentów znajduje się ona na czwartej pozycji. Najważniejsza ciągle jest cena, a tuż za nią jakość oraz wcześniejsze doświadczenia konsumenta. Marka powoli pnie się w górę - w ubiegłorocznym badaniu ważniejsze od niej były jeszcze przyzwyczajenia klienta oraz aktualne promocje cenowe. - Konsumenci mają coraz mniej czasu, dlatego często nie są w stanie sam zebrać tylu informacji o produkcie, by wybierać świadomie. Marka ma pomagać w podjęciu tej decyzji - uważa Chris Bull, prezes Unilever Polska.

Wyższa cena za jakość

Klient musi za to jednak zapłacić: w zależności od typu produktu od kilkunastu do nawet kilkuset...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3974

Spis treści
Zamów abonament