Produkty markowe za niską cenę
Najnowsze badanie przeprowadzone przez TNS OBOP pokazuje, że podczas codziennych zakupów Polacy częściej kierują się marką produktu. Wśród kryteriów wpływających na decyzje konsumentów znajduje się ona na czwartej pozycji. Najważniejsza ciągle jest cena, a tuż za nią jakość oraz wcześniejsze doświadczenia konsumenta. Marka powoli pnie się w górę - w ubiegłorocznym badaniu ważniejsze od niej były jeszcze przyzwyczajenia klienta oraz aktualne promocje cenowe. - Konsumenci mają coraz mniej czasu, dlatego często nie są w stanie sam zebrać tylu informacji o produkcie, by wybierać świadomie. Marka ma pomagać w podjęciu tej decyzji - uważa Chris Bull, prezes Unilever Polska.
Wyższa cena za jakośćKlient musi za to jednak zapłacić: w zależności od typu produktu od kilkunastu do nawet kilkuset...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta