Czytelnicy wolą iść do kiosku
W prenumeracie rozchodzi się tylko ok. 10 proc. " Newsweeka", "Polityki" i "Wprost", a "Przekrój" w lipcu sprzedał ledwie 4 proc. Na świecie te proporcje są inne. Brytyjski " The Economist" co tydzień rozsyłał w prenumeracie aż 75 proc. sprzedanych egzemplarzy z ponad 1,1 mln sztuk. Nieco mniej niemiecki " Spiegel", który wysyła swoim prenumeratorom co tydzień ponad 40 proc. egzemplarzy, czyli blisko 450 tys. egz.
Zwiększenie prenumeraty przez polskie tygodniki byłoby argumentem dla domów mediowych i reklamodawców przy negocjowaniu długotrwałej współpracy. Wprawdzie reklamodawcy cenią segment tygodników ze względu na jego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta