Konkurenci jak biblijne panny
18 grudnia 2006 | Ekonomia | AK
Żeby zyskać przewagę, firma musi dokładnie określić, z kim zamierza walczyć Konkurenci jak biblijne panny Ponad połowa firm w niektórych branżach wskazuje konkurencję jako główną barierę swojego rozwoju. Wprowadza się więc programy, które mają utrzymać pozycję przedsiębiorstwa na rynku i blokować zapędy rywali.
Są to często bardzo kosztowne działania skierowane do ogółu konkurentów. - A to błąd - mówi Michael E. Porter, jeden...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta