Public relations
18 grudnia 2006 | Ekonomia | NR
RECENZJE Public relations Z działalnością z dziedziny public relations stykamy się bezustannie: o kształtowanie swojego wizerunku dbają politycy, ludzie z przemysłu rozrywkowego, a przede wszystkim - firmy.
Dla nich umiejętny PR to czynnik tworzenia wartości przedsiębiorstwa, a jego znaczenie staje się szczególnie istotne w sytuacjach kryzysowych.
Czytelnika zaciekawią zatem wzięte z życia przykłady postępowania firm, czasem bardzo znanych, w takich przypadkach. Książka nie ogranicza się oczywiście tylko do kryzysów, wszechstronnie przedstawia zarówno aspekty teoretyczne PR, jak i zagadnienia czysto praktyczne, dotyczące organizacji takiej działalności w firmie.
Rz red. Jerzy Olędzki, Dariusz Tworzydło - Public relations, PWN, Warszawa 2006

![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)

290693