Po premierze
Windows 95 w sprzedaży
Po premierze
"Start Me Up" Rolling Stonesów rozbrzmiewa w reklamach telewizyjnych i sklepach komputerowych. Amerykanie mogą już kupić Windows 95 -- według oświadczenia firmy w USA rozmieszczonych zostało ok. 250 milionów różnego rodzaju wizualnych reklam nowego produktu. Dziś publiczne prezentacje odbędą się w stolicach europejskich, w tym oczywiście także i w Warszawie. Nie oznacza to jednak, że Windows 95 wszędzie znajdą się w sprzedaży jednakowo szybko.
Zmasowana kampania reklamowa poprzedzająca wprowadzenie na rynek nowego systemu operacyjnego sprawiła, że ostatnie badania opinii publicznej w USA przynoszą wręcz szokujące wyniki. Oto aż 87 proc. tamtejszych użytkowników komputerów osobistych deklaruje, że chciałoby zakupić Windows 95 jeszcze w tym roku! Gdyby tak było rzeczywiście, Microsoft byłby zapewne zmuszony do wykonania zdecydowanych ruchów logistycznych w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży.
Tymczasem do sklepów kierowane są wcześniej przygotowane kopie systemu. Szczegółowe planowanie procesu produkcji kopii Windows 95 zaczęło się ponad rok temu. Druk podręczników i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)