Wzmocnić wizerunek Warszawy jako centrum regionu
LUDWIK SOBOLEWSKI: Myślę, że wzrost wiedzy i informacji o GPW. Warszawska giełda - jeśli chodzi o rynki naszego regionu - była do tej pory nieznana. Udało nam się dokonać poważnej jakościowej zmiany. Nie poprzestaniemy na tym, będziemy działać w tym kierunku dalej. Ważne jest również to, że dla naszych przedsiębiorców motyw finansowy nie jest dominujący, ale zaczynają rozumieć, że dzięki byciu firmą notowaną na giełdzie uzyskuje się ogromne wzmocnienie marki, prestiż. I to jest coś, co będzie budować rynek w przyszłych latach.
Spodziewa się pan, że w 2007 r. na parkiecie zadebiutuje 60 spółek. Zawsze był...Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta