Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wokół produktu

12 czerwca 2007 | Dobra firma | ZJ
źródło: Nieznane

LEKTURY PRZEDSIĘBIORCY Wokół produktu

Jaka jest rola i zadania menedżera produktu? Jakie musi mieć on umiejętności, by jego działalność przynosiła firmie profity i jednocześnie satysfakcjonowała klientów? Na te i wiele innych pytań odpowiada Linda Gorchels, wykładowczyni w szkole biznesu Uniwersytetu Wisconsin. To publikacja raczej dla ekonomistów niż dla prawników. Książka zawiera informacje na temat zarządzania produktem i uwzględnia zarówno obecne realia, jak i prognozy na przyszłość. Przydać się może zarówno menedżerom produktu, jak i osobom odpowiedzialnym za sprzedaż, marketing czy rozwój marki.

Książka jest przystępnie napisana. Będzie pomocna zarówno dużym firmom wytwarzającym różnorodne produkty, jak i tym, które stawiają dopiero pierwsze kroki w biznesie. Poza teorią zawiera praktyczne rozwiązania i przykłady ułatwiające zrozumienie poruszanych w niej zagadnień.

z.j.
Brak okładki

Wydanie: 4178

Spis treści
Zamów abonament