Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Niska słuchalność Jedynki

12 czerwca 2007 | Ekonomia | ML

Niska słuchalność Jedynki

Tylko 12 proc. wyniosła słuchalność Programu I Polskiego Radia od marca do maja tego roku - wynika z najnowszych badań Radio Track. Wyniki słuchalności Jedynki pogorszyły się po raz kolejny. Znacząco, do 22,9 proc., wzrósł udział w ogólnopolskim rynku słuchalności krakowskiej rozgłośni RMF FM (rok wcześniej było to 21,8 proc.), a do 19,3 proc. - Radia Zet (rok wcześniej 18,5 proc.). Wynik poprawiła też publiczna Trójka, której udział w rynku słuchalności wyniósł 6,6 proc. (rok wcześniej 6,3 proc.). Do 2,1 proc. spadła słuchalność Radia Maryja (2,3 proc.), a niezmieniony pozostał wynik publicznej Dwójki - 0,7 proc. Do 0,4 proc. obniżyła się słuchalność Radia Bis (0,7 proc.). Badania przeprowadza instytut MillwardBrown SMG/KRC.

ele
Brak okładki

Wydanie: 4178

Spis treści
Zamów abonament