Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

TVP weźmie pod lupę product placement

12 czerwca 2007 | Ekonomia | ML

MEDIA, TECHNOLOGIE TVP weźmie pod lupę product placement

TVP zleci badania na temat skuteczności tzw. sponsoringu użyczeniowego , czyli zamieszczania w telewizyjnych programach i serialach wypożyczonych od firm markowych produktów - podał serwis MiMP . Wyniki badania mają służyć TVP w przyszłości, kiedy odpłatne pokazywanie markowych produktów w materiałach telewizyjnych, czyli tzw. product placement, będzie w Polsce legalny. Na razie nie wolno go stosować w Polsce. Musimy jednak dostosować krajowe przepisy do zatwierdzonej niedawno nowelizacji europejskiej dyrektywy o telewizji bez granic. A ta dopuszcza product placement pod wieloma szczegółowymi warunkami, m.in. z wyłączeniem programów informacyjnych i dla dzieci.

ele
Brak okładki

Wydanie: 4178

Spis treści
Zamów abonament