Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ssangyong: kosztowna promocja

12 czerwca 2007 | Ekonomia | a.mac

MOTORYZACJA Ssangyong: kosztowna promocja

Około 36 mln zł przychodów ze sprzedaży osiągnął w 2006 roku polski oddział firmy Ssangyong , koreańskiego producenta samochodów terenowych. Sprzedał niespełna 400 aut, ale wysokie koszty promocji nowych modeli sprawiły, że netto firma poniosła około 2 mln złotych strat. Na ten rok Ssangyong planuje zwiększenie sprzedaży do około 750 sztuk.

a.mac.
Brak okładki

Wydanie: 4178

Spis treści
Zamów abonament