Szansa przed nową Lantrą
Hyundai chce powrócić na polski rynek
Szansa przed nową Lantrą
Po tygrysim skoku na polski rynek w 1993 r. dzięki modelowi Pony, samochody koreańskiej firmy Hyundai później zroku na rok traciły klientów. Powodem były przede wszystkim preferencje celne w ramach kontyngentu dla wozów produkowanych w Europie. Z czasem model Pony zestarzał się.
W związku z mniejszym zainteresowaniem swoimi samochodami Hyundai zaczął promować inne swe wyroby. Jak wiadomo koncern ten należy do największych w Korei i działa w przemyśle stoczniowym, hutniczym, elektronicznym, w petrochemii i w innych. Ale niespodziewanie następca Pony'ego, Accent robi w Polsce furorę....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta