Jak nie stracić na dobrych radach
Autor książki sam był doradcą i prezesem jednej z największych firm konsultingowych. Teraz dzieli się swoimi doświadczeniami z czytelnikami. Opisuje udane i nieudane przypadki korzystania z pomocy innych. Zwraca przy tym uwagę na najczęściej popełniane błędy oraz prezentuje sposób na efektywne doradztwo. Czytelnicy mogą się z książki dowiedzieć, jak odróżnić dobrych doradców od złych i jakie problemy mogą rozwiązać konsultanci z zewnątrz, a z jakim musi sobie poradzić zarządzający. Autor wyjaśnia też, kiedy wystarczy jeden konsultant, a kiedy potrzebny jest cały ich zespół. I uczy, jak słuchać rad, żeby udało się je przekuć w sukces. Zwraca też uwagę, że cennym źródłem rad dla zarządzających mogą być nie tylko doświadczeni konsultanci, ale także podwładni czy osoby pracujące na równorzędnych stanowiskach w firmie. I że niekiedy to osoby będące liderami utrudniają pracę doradcom.
z.j.