Targi: show i business
Śniadanie w Klubie "Rzeczpospolitej"
Targi: show i business
Targi są jednym z nieodłącznych elementów gospodarki rynkowej. Potwierdza to ich szybki rozwój w Polsce w ostatnich latach. Tylko w tym roku planowano ich ok. 500, niewiele mniej było ich rok wcześniej i tylko o ok. stu mniej przewidzianych jest w 1996 r.
Tak duże zainteresowanie zarówno ich organizowaniem, jak i uczestnictwem w nich spowodowane zostało w dużej mierze przekształceniami, jakie nastąpiły w handlu zagranicznym i wewnętrznym na przełomie lat 80. i 90. Miejsce kilkudziesięciu centrali zajęło ponad sto tysięcy firm importowo-eksportowych. Rozpadła się sieć handlu hurtowego, a ogromnie rozwinął handel detaliczny. Targi, poprzez koncentrację oferty w jednym miejscu i czasie, dają możliwość stosunkowo...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)