Polacy najbardziej cenią polskie
Ile są warte marki
Polacy najbardziej cenią polskie
Do wartości marek nie przywiązywano w Polsce przez wiele lat dużego znaczenia. Jak jednak wynika z badań przeprowadzonych przez amerykańską agencję reklamową Young& Rubicam, są one dziś najcenniejszym dobrem wielu przedsiębiorstw a ich wartość niejednokrotnie przekracza wycenę samego majątku firmy. Także wielu właścicieli dobrze prosperujących marek nie wie, czy ich pozycja się umacnia, czy też jest stopniowo zapominana przez klientów i stąd nie jest w stanie podjąć niezbędnych działań zapobiegawczych.
Young & Rubicam, której obroty w ub. r. przekroczyły 8 mld USD, wraz z największą agencją public relations świata Burson-Marste ller, opracowała w 1993 r. pierwszy system oceny wartości marek...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta