Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy najbardziej cenią polskie

17 listopada 1995 | Ekonomia | JB

Ile są warte marki

Polacy najbardziej cenią polskie

Do wartości marek nie przywiązywano w Polsce przez wiele lat dużego znaczenia. Jak jednak wynika z badań przeprowadzonych przez amerykańską agencję reklamową Young& Rubicam, są one dziś najcenniejszym dobrem wielu przedsiębiorstw a ich wartość niejednokrotnie przekracza wycenę samego majątku firmy. Także wielu właścicieli dobrze prosperujących marek nie wie, czy ich pozycja się umacnia, czy też jest stopniowo zapominana przez klientów i stąd nie jest w stanie podjąć niezbędnych działań zapobiegawczych.

Young & Rubicam, której obroty w ub. r. przekroczyły 8 mld USD, wraz z największą agencją public relations świata Burson-Marste ller, opracowała w 1993 r. pierwszy system oceny wartości marek...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 620

Spis treści
Zamów abonament