Nowy podział urzędów skarbowych
Najwięcej zamieszania w Warszawie
Nowy podział urzędów skarbowych
Od 1 stycznia br. obowiązuje w Warszawie nowy podział terytorialny urzędów skarbowych. Każdy podatnik, aby złożyć deklarację czy zeznanie podatkowe musi najpierw upewnić się, w którym urzędzie to zrobić. Podobne, choć mniejsze zmiany, nastąpiły też w niektórych innych miastach.
Największe zamieszanie powstało w Warszawie; nagle okazało się, że parzyste numery Alei Jerozolimskich podlegają jednemu urzędowi skarbowemu, anieparzyste -- drugiemu. Zniknęły też dawne nazwy urzędów. Podatnicy są zdenerwowani, Ministerstwo Finansów o tym wie, ale wyjaśnia, że nowy podział terytorialny urzędów skarbowych nie jest wymysłem resortu, tylko wynika z ustawy o ustroju miasta stołecznego Warszawy. -- Zostaliśmy zobowiązani do dostosowania zasięgów terytorialnych urzędów skarbowych do gmin warszawskich --wyjaśniają przedstawiciele resortu finansów -- tym bardziej że urzędy skarbowe zbierają nie tylko dochody budżetu państwa, ale i podatki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta