Logo -- dobra wizytówka
Logo -- dobra wizytówka
Niektóre firmy, takie jak Air France lub Fiat, zmieniają swoje logo, tak by znak był nowocześniejszy i tym samym lepiej przyciągał uwagę klientów. Inaczej jest z firmami, które swój image budują na zaufaniu potencjalnego klienta do solidności i tradycji. Te jak Mercedes, Pelikan, Lindt zachowują przez lata tradycyjne logo (lub jego elementy) .
Prawie każdy rozpoznaje charakterystyczny, nawiązujący do kształtów samochodowej kierownicy i koła, znak firmowy Mercedesa, biały napis Coca-Coli na czerwonym tle, figurkę Silver Lady na wlewie do chłodnicy w samodzie marki Rolls-Royce lub jeden z największych symboli dwudziestowiecznej rewolucji audiowizualnej znak His Master Voice, przedstawiający psa wsłuchanego w głos swojego pana, który wydobywa się z gramofonu wynalezionego przez Berlinera. Dla kinomanów i telewidzów znaki wytwórni filmowych Twenty Centry Fox, Columbii i Metro-Goldwyn-Meyer są czasami lepiej zapamiętane niż niektóre filmy przez te firmy wyprodukowane.
Wartość rynkowa kusząca jak czekolada
Dobre logo, budząca zaufanie nazwa oraz wysokiej jakości produkcja lub usługi to jest najlepsza rekomendacja. Wydaje się, że Coca-Cola, której logo firmowe stało się jednym z symboli popkultury dwudziestego stulecia, swoją sławę zawdzięcza po części też nietypowej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta