Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

"Rynek pod but"

19 marca 1996 | Ekonomia | BN

Do redakcji

"Rynek pod but"

Z informacji zamieszczonej w Tygodniowym Serwisie Biura Prasowego MPiH nie wynika bynajmniej, iż resort dąży do zmonopolizowania rynku dystrybucji obuwia w Polsce, jak to sugeruje autor notatki. Projekt powołania wspólnego przedsięwzięcia jest inicjatywą kilku firm obuwniczych, które chcą zbudować sieć dystrybucyjną dla swych produktów. Nie znajduje również uzasadnienia twierdzenie red. D. W. , iż resort "nie lubi supermarketów". Na konferencji prasowej 07. 03. br. , na której obecny był także przedstawiciel Państwa redakcji, prezentowano założenia projektu programu: Handel 2000 o działaniach dostosowujących polski handel do wymogów UE, w tym również o tworzeniu sieci marketów przez kapitał krajowy.

Beata E. Nawracka

Rzecznik prasowy MPiH

Brak okładki

Wydanie: 703

Spis treści
Zamów abonament