Statystyka na talerzu
Statystyka na talerzu
Rodzinny wypoczynek na śląskiej działce, zbójecki humor drużyny Janosika, czy autorytet męża i syna -- zastanawia się konsument rozdarty w reklamowej walce producentów margaryny. Jak wykazują dane GUS, ich wysiłki nie idą na marne. Z roku na rok coraz więcej zjadamy tłuszczów roślinnych (margaryny i oleju) -- ponad 11-proc. wzrost w pierwszych trzech kwartałach 1995 r. -- odstawiając na bok masło i smalec. 100-procentowe masło przegrywa z Kamą, Ramą i Masmixem, które przewyższają je i mniejszą zawartością cholesterolu, i łatwością rozsmarowywania się na kanapkach.
Karierę dorównującą margarynom robią tylko makarony. Nic...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta