Jeep tego nie zapowiadał
Największe zmiany od 20 lat
Jeep tego nie zapowiadał
To już nie jest tylko moda, gdyż jak na modę trwa dość długo. To widoczna tendencja w preferencjach nabywców i w ofercie przemysłu motoryzacyjnego. Auta terenowe czy "uterenowione" są z powodu ich rosnącej popularności uważane za pierwszy od 20 lat, od czasu kryzysu naftowego, tak istotny czynnik zmian w przemyśle samochodowym. Tak to oceniają "fachowcy z branży". Fakty zdają się potwierdzać ich zdanie, gdyż sprzedaż aut terenowych ustawicznie rośnie -- w ub. r. w samej tylko Europie nabywców znalazło 308 tys. tych aut i przewiduje się, że w następnych latach sprzedaż powiększać się będzie o co najmniej 10 tys. rocznie. Firmy samochodowe już to dostrzegły.
Niemal każdy tzw. szanujący się producent ma w ofercie terenowe auta lub myśli o nich (ostatnio przymierza się do nich nawet Porsche) . Niedawny salon samochodowy w Genewie był również dowodem, że po pierwsze oferta takich aut powiększa się, a po wtóre, że dokonują się w ich konstrukcji istotne przeobrażenia.
Po co auta terenowe
Paradoksalne,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta