Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czy wierzyć reklamie

19 marca 1996 | Ekonomia | AS

Czy wierzyć reklamie

Reklama jest niewątpliwie najbardziej popularnym źródłem informacji o towarze. We własnym, dobrze pojętym interesie nie należy jednak przyjmować ich bezkrytycznie, pamiętając, że celem reklamy nie jest obiektywne informowanie konsumentów, lecz jedynie podkreślanie szczególnych walorów produktów, aby przekonać do dokonania zakupu. Zwraca na to uwagę Federacja Konsumentów, której największe zastrzeżenia budzą reklamy dotyczące żywności.

...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 703

Spis treści
Zamów abonament