Mężczyźni chcą więcej
Jak Polacy widzą sponsorów
Mężczyźni chcą więcej
Badania ankietowe Instytutu SMG/ KRC Poland wykazały, że ludźmi najlepiej odbierającymi starania sponsorów są młodzi pracujący lub studiujący mężczyźni, mieszkający w miastach. Ma to podstawowe znaczenie dla rynku imprez sportowych, gdyż, według Tomasza Redwana z firmy Redwan Sport Marketing, obszar aktywności sponsorskiej w sporcie zdominował całkowicie inne dziedziny i skupia na rynku około 60 procent pieniędzy iwartości usług (rys. 1) . Kultura, sztuka i ekologia stanowią kolejne liczące się pozycje, ale przewaga działań związanych ze sportem nie podlega dyskusji. Przez te działania rozumiane są zarówno imprezy zawodowe, jak i amatorskie, wydarzenia masowe i lokalne.
W badaniach SMG/ KRC ankietowani odpowiadają na dwa zasadnicze pytania: o "ilościowe" postrzeganie sponsoringu oraz oznajomość firm (marek) , które sponsorowały wydarzenia (niekoniecznie sportowe) w Polsce. Badania wykonano na losowej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta