Rodzice -- o reklamach produktów dla najmłodszych
Rodzice -- o reklamach produktów dla najmłodszych
Na rynku pojawia się wiele nowych wyrobów dla dzieci. Dla producentów i sprzedawców istotne jest dotarcie do rodziców z szybką i przekonywującą wiadomością o produkcie. W jaki sposób przekazują oni informacje tego typu iczy są to te źródła, z których rodzice korzystają najczęściej? Odpowiedzi m. in. na te pytania szukano podczas badań Instytutu Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji, koordynowanych przez prof. Annę Olejniczuk-Mertę, pt. "Promocja i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta