Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Co pracownik wiedzieć powinien

24 kwietnia 1996 | Moja Kariera | EB

Co pracownik wiedzieć powinien

Pracodawcy bardzo często sami chcą decydować o tym, co powinien, a czego nie powinien wiedzieć pracownik. Zapominają przy tym zapytać o opinię w tej sprawie samego zainteresowanego. Okazuje się, że pracownik chce wiedzieć znacznie więcej niż przekazuje mu pracodawca. Oficjalnym kanałom obiegu informacji towarzyszą nieoficjalne -- plotki, pogłoski -- przypadkiem zasłyszane komunikaty. Sondaż przeprowadzony przez Pracownię Badań Społecznych -- którego wyniki zaprezentujemy w najbliższym wydaniu dodatku "Pracaspecjaliści" -- pokazuje, jak wielki udział w obiegu informacji w pracy mają plotki. Jednym ze sposobów zwalczania nieoficjalnych przekazów, które często są fałszywe i szkodliwe dla firmy, jest prowadzenie działalności przy drzwiach otwartych, co wyraża się w przekazywaniu pracownikom wszystkich istotnych informacji na bieżąco.

E. B.

Brak okładki

Wydanie: 734

Spis treści

Media, Internet

Zamów abonament