Wszędzie zwyciężają firmy globalne
Najbardziej poszukiwani pracodawcy
Wszędzie zwyciężają firmy globalne
55 proc. studentów z Europy Zachodniej chciałoby pracować w firmie o zasięgu międzynarodowym. Szczególny nacisk na międzynarodowość przedsiębiorstwa kładą Finowie, Irlandczycy i Duńczycy. Mniejsze znaczenie do globalnego zasięgu swojego pracodawcy przykładają natomiast Austriacy, Włosi i Hiszpanie. Większość młodych studentów kończących właśnie studia nie ma nic przeciwko pracy w firmie, w której będą musieli na co dzień posługiwać się obcym językiem. Nie jest też dla nich problemem podróżowanie "za pracą" po świecie.
Swoją karierę zawodową z międzynarodową firmą chcą wiązać także Amerykanie. Ranking najbardziej uznanych firm, opublikowany 3 marca br. przez czasopismo "Fortune" wskazuje na takie właśnie preferencje. Listę pracodawców otwierają tam: Coca Cola, Procter & Gamble, Rubbermaid, Johnson & Johnson i Intel.
Zainteresowanie i uznanie pracowników...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta