Koniec z dzienniczkami
Telemetryczny pomiar widowni
Koniec z dzienniczkami
Trwają przygotowania do uruchomienia systemu elektronicznego pomiaru widowni telewizyjnej, który będzie prowadzony przez Ośrodek Badania Opinii Publicznej (OBOP) i firmę badawczą z Wielkiej Brytanii Taylor Nelson AGB. Jest on ważny dla stacji telewizyjnych oraz dla reklamodawców. "Przy akceptacji takiego standardu przez całe reklamowe środowisko, możliwe będzie rozliczenie się w prawdziwej walucie rynku, jaką jest dostarczany widz", stwierdza w materiale o telemetrii Stanisław Bębenek z TVP, polskiej telewizji publicznej.
Tygodniowe deklaracje
Obecnie "waluta rynku" -- czyli osoby oglądające programy telewizji publicznej i prywatnej -- badana jest za pomocą tzw. dzienniczków. Wybrani telewidzowie, członkowie próby (około 1500 respondentów) , zaznaczają w specjalnie przygotowanym dzienniczku, które programy oglądali w ciągu dnia z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta