Święto piwa, papierosów i reklamy
Noc Reklamożerców Anno Domini 96
Święto piwa, papierosów i reklamy
-- Zaopatrzeni w szlafmyce, gwizdki, balony i prezerwatywy, zaczynamy zabawę -- mówił konferansjer w ostatni piątek na otwarciu czwartej edycji Nocy Reklamożerców w warszawskiej sali Kongresowej. Jednak z upływem czasu, reklamy zaczęły przegrywać z innymi atrakcjami wieczora. Sala pustoszała, ludzie przenosili się w te miejsca, gdzie można było się jeszcze napić i oddać rozkoszy palenia papierosów połaczonej z zabawą w policjantów i złodziei. Rolę policjantów odgrywał z tuzin gorączkowo biegających strażników, jakby rodem z niemego kina -- nieustraszonych pogromców palaczy.
Zanim zaczęła się reklamowana zabawa, niemal każdy uczestnik został przez organizatorów zaopatrzony w komplet akcesoriów niezbędnych do podziwiania reklamy: przede wszystkim gwizdek (co po paru minutach lepiej słyszących zmusiło do wyjścia z sali) , szlafmycę z logo...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta