Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Światło zamiast płacht z reklamą

17 grudnia 2010 | Życie Warszawy | Agnieszka Grotek
autor zdjęcia: Radek Pasterski
źródło: Fotorzepa

Muzeum Narodowe promuje się za pomocą światła. Z zabytkowego obiektu w poniedziałek zniknęły ostatnie wielkie reklamy. Nowych już nie będzie,

Światłami na ścianach Muzeum Narodowego będą promowane zbiory i sponsorzy. Pierwsza w nowej formie reklamowana jest od wczoraj wystawa „Gwiazdy na Gwiazdkę”. – Szpecących bannerów już na naszym zabytkowym budynku nie będzie – zapewnia Katarzyna Wakuła, rzeczniczka Muzeum Narodowego. W poniedziałkowe popołudnie zostały one zdjęte z obiektu. Być może z płacht zostaną uszyte promocyjne torby (tak zrobiono z wielkim bannerem reklamującym dzieła Jacka Malczewskiego).

Brak okładki

Wydanie: 8805

Spis treści

Samochód w firmie

Nieruchomości w Trójmieście

Zamów abonament