Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tasowanie prezentów

28 grudnia 2010 | Druga strona | Matylda Młocka
Jacek Santorski, psycholog biznesu, konsultant, trener i doradca
autor zdjęcia: Rafał Guz
źródło: Fotorzepa
Jacek Santorski, psycholog biznesu, konsultant, trener i doradca

Większość robi prezenty w ostatniej chwili. Dlatego ich przypadkowość jest coraz większa - mówi Jacek Santorski, psycholog biznesu, konsultant, trener i doradca

Rz: Coraz więcej Polaków wymienia w sklepie lub sprzedaje na aukcjach internetowych niechciany świąteczny prezent. Szacuje się, że do końca grudnia 10 proc. z nich zostanie wystawionych w Internecie. Dlaczego?

Jacek Santorski: W miarę bogacenia się części społeczeństwa rośnie dostęp do różnego rodzaju produktów. Jednocześnie następuje dewaluacja prezentu zarówno na poziomie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8813

Spis treści
Zamów abonament