Dla Comarchu w Polsce jest już za ciasno, stawia na zagranicę
Ekspansję w krajach niemieckojęzycznych i we Francji zakłada strategia krakowskiej spółki na 2011 r.
– W Polsce niewiele się dzieje. Korporacje mają już za sobą największe inwestycje w IT. Jest mało przetargów publicznych. Nie oczekuję, żebyśmy w 2011 r. mogli zwiększyć sprzedaż na naszym rynku – wyjaśnia Janusz Filipiak, prezes i główny akcjonariusz Comarchu.
Poza Polską firma zdecydowanie stawia na państwa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta