Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Giełda to sposób na promocję

28 grudnia 2010 | Ekonomia | Dorota Czerwińska

Dla wielu spółek debiut giełdowy okazał się momentem przełomowym w promowaniu marki

– Idziemy na giełdę, bo to zapewni nam większy prestiż – mówi Janusz Schwark, prezes BSC Drukarni Opakowań zmierzającej na parkiet. Według niego wejście na GPW jest istotnym elementem promowania marki i zwiększy szanse spółki na wygraną w przetargach międzynarodowych.

– Podczas debiutu firma ukazuje się w dobrym towarzystwie, wśród innych spółek giełdowych obdarzonych zaufaniem inwestorów – mówi Paweł Niziński z GoodBrand Company, firmy doradztwa strategicznego. Jego zdaniem upublicznienie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8813

Spis treści
Zamów abonament