Cyfrowa nowinka zawojuje rynek?
Znana już i w Polsce zaskakująca technologia, zwana rozszerzoną rzeczywistością, ma szansę przestać być tylko ciekawostką i zacząć przynosić spore zyski
Z technologii nazywanej technologią tzw. rozszerzonej rzeczywistości w Polsce korzystało już wielu reklamodawców (np. Volvo, Bosch czy Kompania Piwowarska), a Wirtualna Polska przy jej użyciu uruchomiła właśnie tzw. wirtualną przebieralnię. Żeby z niej skorzystać, wystarczy mieć w domu komputer z kamerką internetową. – Stojąc przed kamerą, użytkownik widzi na ekranie komputera siebie „ubranego" w wybraną rzecz. Wystarczy jeden prosty ruch ręką, by zmienić kolor lub wielkość konkretnego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta