Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W skrócie

04 sierpnia 2015 | Ekonomia

ME­DIA, TECH­NO­LO­GIE

- W pierw­szy pół­ro­czu fir­my wy­da­ły w Pol­sce na re­kla­mę w te­le­wi­zji 1,98 mld zł

– o 3,3 proc. wię­cej niż przed ro­kiem – pod­li­czy­ła agen­cja Sta­com Me­dia­vest Gro­up. Wy­dat­ki na spor­ty re­kla­mo­we, któ­re sta­no­wi­ły gros przy­cho­dów te­le­wi­zji (1,79 mld zł w I pół­ro­czu) ro­sły nie­co szyb­ciej – o 4,1 proc. Z po­wo­du czuj­no­ści Kra­jo­wej Ra­dy Ra­dio­fo­nii i Te­le­wi­zji spa­da­ją wpły­wy naj­więk­szych nadaw­ców ze spon­so­rin­gu i tzw. lo­ko­wa­nia pro­duk­tów. —ele

- GRU­PA CU­BE. ITG po­zy­ska­ła naj­więk­szy kon­trakt w 2015 r. o war­to­ści 77,5 mln zł. W ra­mach pro­jek­tu „E­-zdro­wie dla Ma­zow­sza", GK CU­BE. ITG do­star­czy in­fra­struk­tu­rę sprzę­to­wą, wdro­ży Elek­tro­nicz­ną Do­ku­men­ta­cję Me­dycz­ną, Szpi­tal­ny Sys­tem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10209

Wydanie: 10209

Spis treści
Zamów abonament