Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Siła powiatów

04 września 2004 | Publicystyka, Opinie | AB
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

Lokalne gazety łączą reklamowe siły

Siła powiatów

W czerwcu wystartowała pierwsza kampania reklamowa zorganizowana w sieci współpracujących ze sobą lokalnych gazet. Ich wydawcy liczą, że wspólnymi siłami uda im się uszczknąć coś z budżetów reklamowych kierowanych dotychczas do ogólnopolskich mediów.

Dominika Księskiego, wydawcę tygodnika "Pałuki" i prezesa Stowarzyszenia Gazet Lokalnych, rzadziej można teraz zastać w redakcji w Żninie. Ostatnio prawie co tydzień jest w Warszawie, na spotkaniach z domami mediowymi i agencjami reklamowymi. Przedstawia im wspólną ofertę reklamy w 46 lokalnych gazetach, których łączny nakład sięga 250 tys. egzemplarzy. Stowarzyszenie Gazet Lokalnych (SGL), zrzeszające ok. 50 powiatowych tytułów, przygotowało ją w marcu. Jak podkreśla Dominik Księski, w błyskawicznym tempie - prace rozpoczęto w styczniu.

- Naszą zaletą jest to, że docieramy do Polski powiatowej, gdzie rzadko się czyta prasę ogólnopolską - mówi Arkadiusz Gruchot, wiceprezes Stowarzyszenia Gazet Lokalnych O potrzebie wspólnej oferty reklamowej lokalni wydawcy mówili od lat, ale - jak dodaje Księski - plany nie wykraczały poza nieformalne rozmowy "przy piwie". Arkadiusz Gruchot, wydawca...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3322

Spis treści
Zamów abonament