Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Radio przyciąga silniej niż TV

23 marca 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Radio może w tym roku ucierpieć. Reklamą telewizyjną szybciej można zadziałać na wyobraźnię odbiorców.
źródło: Rzeczpospolita
Radio może w tym roku ucierpieć. Reklamą telewizyjną szybciej można zadziałać na wyobraźnię odbiorców.

Polacy wciąż spędzają więcej czasu, słuchając Radia, niż oglądając telewizję. Co najmniej jednej stacji słuchały w ubiegłym roku 23 miliony Polaków – wynika z badań Millward Brown SMG/KRC

W ubiegłym roku Polacy słuchali radia średnio przez prawie cztery godziny i 40 minut dziennie – wynika z raportu Radio Track opracowanego na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przez Millward Brown SMG/KRC. To oznacza, że przy włączonym radiu spędzamy więcej czasu niż przed telewizorem. Z danych AGB Nielsen Media Research, choć przeprowadzanych na innej próbie i inna metodą, wynika, że średni czas spędzany dziennie przed telewizorem spadł w Polsce w ubiegłym roku do trzech godzin i 52 minut.

– Te dane mnie nie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8274

Spis treści
Zamów abonament