Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Komercyjnie, czyli głupio

31 grudnia 2009 | Druga strona | Bronisław Wildstein

Sprzedaż „Wprost” najprawdopodobniej kończy żywot tego tygodnika. Jego upadek sporo mówi nam nie tyle o rynku mediów w Polsce, ile o tzw. specjalistach od niego.

Kilka lat temu prasę w Polsce dotknęły strukturalne kłopoty, które najpoważniejsze okazały się na rynku tygodników. Jest to tendencja globalna, która z pewnością zredukuje rolę i znaczenie prasy papierowej w skali światowej. Tytuły bronią się przed nią na różne sposoby.

Poprzedni właściciele i szefowie „Wprost” przyjęli strategię proponowaną...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8511

Spis treści
Zamów abonament