Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rabat dla pracowników to obniżenie ceny, a nie dochód

08 kwietnia 2010 | Dobra firma | Paweł Przydatek

Jeśli grono beneficjentów utworzonego programu lojalnościowego (osób korzystających z rabatów) nie będzie ograniczone wyłącznie do pracowników, nie powstanie u nich przychód w rozumieniu ustawy o PIT

Tak uznała Izba Skarbowa w Warszawie w interpretacji z 17 lutego 2010 r. (IPPB2/415-714/09-3/MK).

Spółka prowadzi sprzedaż detaliczną. Planuje wdrożenie programu lojalnościowego skierowanego do swoich pracowników i członków ich rodzin oraz do pracowników kontrahentów i członków ich rodzin, który umożliwiałby wszystkim uczestnikom zakupy z rabatem. Wysokość możliwego do uzyskania rabatu będzie taka sama dla każdego z potencjalnych uczestników programu.

Spółka zwróciła się do organu podatkowego z pytaniem, czy rabaty udzielane w ramach programu adresowanego do szerokiego kręgu odbiorców, czyli osób fizycznych będących zarówno pracownikami, jak i osobami niezwiązanymi z nią żadnym stosunkiem cywilnoprawnym, będą dla nich przychodem, jako częściowo nieodpłatne świadczenie w rozumieniu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8593

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament