Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Łowienie klientów, czyli wielki bój na karty

15 lutego 2011 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Przywiązanie klientów ważne dla firm. Programy lojalnościowe znów wracają do łask.  Po latach zastoju firmy coraz chętniej w nie inwestują.
źródło: Rzeczpospolita
Przywiązanie klientów ważne dla firm. Programy lojalnościowe znów wracają do łask. Po latach zastoju firmy coraz chętniej w nie inwestują.

Z programów lojalnościowych korzysta już co trzeci Polak. Największe mają po kilka milionów uczestników

Po kilku latach zastoju na rynku programy lojalnościowe znów podbijają rynek. Z badań GfK Polonia wynika, że korzysta z nich co trzeci Polak. Najchętniej osoby młode – w przedziale wiekowym 18 – 25 lat jest to aż 67,5 proc. Wśród starszych zainteresowanie spada do 7,1 proc. w grupie powyżej 65 lat.

Idea jest prosta. Kupując towar czy usługę, otrzymujemy punkty, które można wymienić na nagrody. Oczywiście, aby mieć szansę na cokolwiek, trzeba wcześniej sporo wydać. Wielu klientów uznaje, że skoro i tak musi robić...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8853

Spis treści
Zamów abonament