Łowienie klientów, czyli wielki bój na karty
Z programów lojalnościowych korzysta już co trzeci Polak. Największe mają po kilka milionów uczestników
Po kilku latach zastoju na rynku programy lojalnościowe znów podbijają rynek. Z badań GfK Polonia wynika, że korzysta z nich co trzeci Polak. Najchętniej osoby młode – w przedziale wiekowym 18 – 25 lat jest to aż 67,5 proc. Wśród starszych zainteresowanie spada do 7,1 proc. w grupie powyżej 65 lat.
Idea jest prosta. Kupując towar czy usługę, otrzymujemy punkty, które można wymienić na nagrody. Oczywiście, aby mieć szansę na cokolwiek, trzeba wcześniej sporo wydać. Wielu klientów uznaje, że skoro i tak musi robić...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
