Prawnicy wirtualnie doradzają klientom
Strony WWW stają się narzędziem udzielania prostych porad prawnych
Nie ma chyba dziś kancelarii prawniczej bez własnej strony internetowej. Powszechnie stały się w ostatnich kilku latach firmowymi szyldami w sieci. To tam często szukają prawnika osoby czy firmy potrzebujące jego usług. Ale strona WWW to dziś już coś więcej niż wizytówka kancelarii. To narzędzie marketingu, budowania reputacji, a wreszcie kontaktu z klientami.
Nie tylko wizytówka
– Strona w Internecie ma pokazać profesjonalizm firmy – twierdzi radca prawny Michał Kocur. Jego zdaniem sama witryna, nawet dobra strona, nie skłoni do skorzystania z usług kancelarii, choć może w tym pomóc. Jeżeli jest przygotowana profesjonalnie, klienci mogą uznać, że taki sam profesjonalizm prezentują jej prawnicy, i odwrotnie.
– Sama z siebie strona internetowa bardzo rzadko generuje zlecenia –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta