Większa konkurencja w energetyce
Coraz ostrzejsza walka o pozyskanie dużych odbiorców sprawia, że marże uzyskiwane przez firmy na sprzedaży energii w tym segmencie spadają
– Prowadzimy aktywną działalność sprzedażową na terenie całego kraju. Walka o klienta biznesowego wymaga dużego zaangażowania – mówi Dariusz Lubera, prezes Tauronu Polska Energia. – Staramy się nie tylko oferować konkurencyjne ceny, ale również interesujące z punktu widzenia klienta produkty – dodaje Lubera.
Efekty? W gronie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
