Tunel otwarty z Kokardą „na dziko”
Po żoliborskiej stronie nowego tunelu nie ma parkingów dla przesiadających się do metra i pociągów. Urzędnicy boją się, że kierowcy zastawią ul. Kokardy, blokując dojazd straży pożarnej
Głównym inwestorem tunelu obok Dworca Gdańskiego są PKP, ale obowiązuje tu estetyka Metra Warszawskiego – podobna do stacji Słodowiec. Schody i windy zostały czytelnie oznakowane. Pasażer jest kierowany do metra, pociągów, tramwajów i autobusów.
– A jednak da się. Dlaczego nie zrobili czegoś takiego między stacją metra Centrum i PKP...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta