Urzędnicy skłonni dać więcej czasu na autopromocję
Najwięksi nadawcy nie chcą ograniczenia czasu emisji materiałów autopromocyjnych do dwóch minut. Regulator przychyla się do ich wniosku
To ograniczenie, jak każde, nie spotyka się z sympatią ze strony nadawców. Dlatego jesteśmy skłonni wydłużyć te dwie minuty – zapowiedział wczoraj Jan Dworak, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, na trwającej właśnie Ogólnopolskiej Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej. Jak dodał, KRRiT podjęła już w tej sprawie pewne kroki i niewykluczone, że taka zmiana zostanie dokonana.
Przeciwko...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta