Bogaci Polacy ruszyli na zakupy luksusowych zegarków
Sprzedaż rośnie, a firmy jubilerskie wprowadzają kolejne prestiżowe marki
W przypadku tej marki Apart zdecydował się tylko na zegarki. Jeśli chodzi o biżuterię, woli promować własne produkty – niedługo rusza kampania biżuterii brylantowej z udziałem modelki Anji Rubik.
– Zegarki trafią do naszych wybranych salonów w połowie września – mówi Helena Palej, rzecznik Apartu. Firma podaje, że ich ceny będą się rozpoczynały od 40 tys. zł.
Sieć przyznaje, że zegarki, zwłaszcza te najdroższe, sprzedają się coraz lepiej, a marki takie jak Vacheron Constantin, A. Lange & Söhne, Jaeger-LeCoultre czy IWC Schaffhausen, obecne w części salonów Apartu, są teraz wprowadzane do kolejnych.
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta