PZU będzie mieć nowe logo, bez ornamentów
Już pod koniec kwietnia może zostać przedstawione odświeżone logo PZU, dowiedziała się „Rz"
Nowy znak firmowy najwiekszego polskiego ubezpieczyciela będzie utrzymany w obecnej kolorystyce. Aktualne, znane dobrze logo, ma prawie 20 lat. Nowe będzie nawiązywać do tego z połowy XX wieku. Ma się składać z samych liter, bez ornamentów, jakie zdobią je obecnie.
Autorem liftingu wizerunku PZU będzie Michał Łojewski, współtwórca studia White Cat, odpowiedzialnego także za odświeżenie wizerunku m.in. PKO BP i Netii, a także stworzenie identyfikacji wizualnej Alior Banku. – Odświeżenie logo to znak zmian, jakie zaszły...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta