Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamy tylko dla orłów

09 lutego 2012 | Sport | Michał Kołodziejczyk
Robert Lewandowski jest najwyżej wycenianym polskim zawodnikiem, zarówno marketingowo, jak i co do wartości sportowej
autor zdjęcia: Piotr Nowak
źródło: Fotorzepa
Robert Lewandowski jest najwyżej wycenianym polskim zawodnikiem, zarówno marketingowo, jak i co do wartości sportowej

Na Euro 2012 zarobią nieliczni. Dla sponsorów liczą się tylko Lewandowski, Błaszczykowski i Szczęsny

Nie ma niespodzianki. Reprezentacja Polski, która za cztery miesiące zagra na mistrzostwach Europy na własnych stadionach, nie rozpala rynku reklamowego. Piłkarze nie trafili tłumnie do świadomości innych grup niż kibice. Wyjątków jest kilka – Robert Lewandowski, Jakub Błaszczykowski i Wojciech Szczęsny liderują drużynie nie tylko na boisku.

Lewandowski – najlepszy polski napastnik od lat gra w Borussii Dortmund. Jest twarzą Gillette, Nike i Coca-Coli. Szacuje się, że za każdy z kontraktów otrzymał około półtora miliona złotych.

– Robert otrzymuje propozycje, bo dobrze gra w piłkę. Musi na tym się skupić, dlatego na więcej umów zwyczajnie nie mamy czasu. Budujemy wizerunek Lewandowskiego, dobieramy reklamy tak, żeby były spójne. Także w ten sposób tworzy się wartość marketingową – mówi menedżer piłkarza Cezary Kucharski.

Trener z Biedronki

Wiele firm chce być kojarzonych z Jakubem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9153

Wydanie: 9153

Spis treści
Zamów abonament