Kobiety znają się na luksusie
Różnice w postrzeganiu marek luksusowych zależą od płci i miejsca zamieszkania. Szczególnie w przypadku odzieży
Opublikowane 3 kwietnia w „Rz" wyniki badań ARC Rynek i Opinia wywołały spore zainteresowanie. Okazało się, że Polacy za marki luksusowe uważają Adidasa, Nike czy Black Red White, podczas gdy przedstawicieli tego segmentu, jak: Chanel, Diora czy Pradę, zna niewielka grupa ankietowanych.
– Polscy konsumenci mają ograniczony kontakt z naprawdę luksusowymi markami, co wynika z ich małej obecności marketingowej na naszym rynku. Dlatego też respondenci pytani o marki luksusowe, często wymieniają marki popularne, i to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta