Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rozwój dla reklamy

20 listopada 1996 | Media, Internet | KO

Rozwój dla reklamy

Rozmowa z Allenem Rosenshinem, szefem agencji reklamowej BBDOWorldwide

Urodził się pan w Nowym Jorku, ale podobno ma pan polskie korzenie?

Moi rodzice byli Polakami, urodzili się w mieście Kobryń, które przed wojną było częścią waszego kraju, a teraz należy do Białorusi. Rodzice mówili jednak po rosyjsku. A to dlatego, że poddani byli rusyfikacji. Oboje wyjechali z Polski w 1920 roku, poznali się w Nowym Jorku.

Co sądzi pan o polskim rynku reklamy?

Ze względu na swoją funkcję jestem oczywiście informowany o pracy polskiego BBDO, jego klientach, wynikach finansowych. Nie mogę, niestety, powiedzieć, że znam wszystkie specyficzne cechy tego rynku....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 917

Spis treści
Zamów abonament