Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ważna jakość, potem cena

26 listopada 1996 | Ekonomia | LO

Najbardziej znane: Hortex, Fortuna, Donald Duck i Tymbark

Ważna jakość, potem cena

O ok. 20 proc. przyrasta corocznie od 1990 r. spożycie soków owocowych i owocowo-warzywnych. Chociaż statystyczny Polak wypija ich średnio rocznie już 6, 5 l, to ciągle daleko nam do średniej europejskiej, wynoszącej 35 l. To sprawia, że rynek polski jest ciągle atrakcyjny dla producentów -- zarówno krajowych, jak i zagranicznych. W badaniach Indicatora pytane o to osoby podają coraz więcej marek, a prawie 84 proc. z nich deklaruje systematyczne zakupy soków. Mimo zmiany...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 922

Spis treści
Zamów abonament