Ważna jakość, potem cena
Najbardziej znane: Hortex, Fortuna, Donald Duck i Tymbark
Ważna jakość, potem cena
O ok. 20 proc. przyrasta corocznie od 1990 r. spożycie soków owocowych i owocowo-warzywnych. Chociaż statystyczny Polak wypija ich średnio rocznie już 6, 5 l, to ciągle daleko nam do średniej europejskiej, wynoszącej 35 l. To sprawia, że rynek polski jest ciągle atrakcyjny dla producentów -- zarówno krajowych, jak i zagranicznych. W badaniach Indicatora pytane o to osoby podają coraz więcej marek, a prawie 84 proc. z nich deklaruje systematyczne zakupy soków. Mimo zmiany...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta