Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wojna na reklamy, a co z jakością

26 listopada 1996 | Ekonomia | AS

Masło i margaryna

Wojna na reklamy, a co z jakością

W ostatnich miesiącach na telewizyjnych ekranach i łamach prasowych toczy się wojna reklamowa masła i margaryny. Zwolennicy -- a ściślej producenci obu rodzajów tłuszczów -- udowadniają wyższość swoich produktów, prezentując m. in. na ich temat opinie naukowców specjalizujących się w problematyce żywnienia i lekarzy.

Niektóre autorytety w dziedzinie żywienia uważają, że w profilaktyce kardiologicznej, przy podwyższonym stężeniu cholesterolu w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 922

Spis treści
Zamów abonament