Lepiej późno niż wcale
Branża spożywcza chce opracować wspólną strategię rozwoju oraz promocji. Szkoda, że dopiero po wielkiej aferze z koniną, gdy okazało się, iż nie ma pomysłu, jak zachować się w kryzysowej sytuacji.
O tym, że eksport polskiej żywności ciągle rośnie, niby wszyscy wiedzą, ale branża nie należy do ministerialnych pupilków. Niby leży w gestii resortów rolnictwa i gospodarki, ale jak przychodzi do konkretów, to urzędnikom wygodniej jest stwierdzić: to nie my.
Widać to po programach promocji polskiej żywności...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta