Szansa na koniec pomyłek przy kasie
Tesco rewolucjonizuje polski rynek handlowy przez wprowadzenie elektronicznych etykiet na sklepowych półkach.
piotr mazurkiewicz
Zmiany w podejściu do konsumentów, wprowadzane przez obecnie drugą co do wielkości obrotów sieć handlową w Polsce, prezentujemy w ramach zgłoszeń do konkursu „Klient zobowiązuje".
Pokazujemy w nim najciekawsze w ostatnich latach udogodnienia, wprowadzane przez firmy z myślą o ich klientach. Partnerami konkursu są Getin Bank, Pracodawcy RP, Krajowa Izba Gospodarcza oraz Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
Cena na bank
Tesco już rozpoczęło sukcesywną wymianę papierowych etykiet cenowych przy półkach na elektroniczne. – To unowocześnienie ma służyć przede wszystkim wygodzie klientów: zapewnić pełną zgodność cen przy półce i przy kasie – wyjaśnia firma w zgłoszeniu do konkursu.
W przypadku dużego hipermarketu w grę wchodzi nawet kilkaset...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta